Pages

Thursday, 10 January 2013

Sedih Melihat Keadaan Pakwe Aku

Haiii~ Baru pulang DATING. Erm,sedih. Sedih sangat tengok pakwe aku tu tak terurus. Memang sadis sangat tadi. ='( . Sayang,bersabarlah. MUngkin ada hikmah atas segala ini. Biar berhujan dahulu,pelangi akan muncul selepas ini. InsyaAllah.
Haaa. Korang fikir apa? Haha. Kekasih gelapku,MR.ERGO yang aku maksudkan. Aku single and available lagi ni. Ahaks! *Ohhh,please Cik EmptyBlank. OKey. OKey. Fokus!
Tadi aku jumpa sekejap dengan mr.ergo selepas hampir 3 minggu atau lebih tidak berjumpanya. So,tadi aku dengan Syuk saja. Kesian ohh. Handle dia jadi kasar tadi. Terpaksa aku dengan Syuk cuci sikit. Dia merajuk kot. Sempat lah aku buat 30 minit dan 10 minit dengan Syuk tadi. OKay! Mr. Ergo jumpa lagi nanti  sem depan tau! Really gonna miss you! TAK TIPU! =( Ermm. Nie result 30 mins aku. Hurm! Keep it up,Cik EmptyBlank~

MASA : 30 minit
RATING :19s/m
JARAK : 5147m
PACE : 2.54/500m

There's a lot to learn! Tadi pun belajar 10minit dengan Syuk betulkan level dan teknik.



p/s : Stingray's Rower, come on guys!!

No comments:

Post a Comment