Pages

Friday, 19 July 2013

Salam Pagi Jumaat

Assalamualaikum w.b.t. Salam Jumaat! Waa, Jumaat kedua dalam bulan Ramadhan. Semua puasa tak? Kepada kaum lelaki, jangan sesekali tinggal . Berdosa taw. Perempuan ada sebab. *Wink2. Pagi-pagi dah  masukkan entri baru kan. Tidur ku terganggu oleh mimpi tersebut. Dugaan betul. Dalam proses nak 'hilang'kan dialah, dia muncul. Huhu. Orang cakap, kalau kita mimpi orang tu, orang tu yang rindu kita. Betul atau tak, wallahualam. Okeyh, nak sambung pasal kisah New Pinnky Addictor aku semalam. Aku rasa-rasa dah dapat kenapa sebabnya. Sebab paling utama :

1) SAYA DAH MAKIN LEMBUT 


Haha. Rasanya. Perasan sendiri.

2) SAYA SEMAKIN COMEL


kan?? Tak percaya sudah. XD

Setakat ni, 2 sebab ni je aku mampu fikir. Tapi apapun, manusia berubah kan. Keep Strong. Adios. Layan lagi gambar yang aku terjumpa dalam google. Enjoy. 


mungkinkah aku akan memakai ini suatu hari nanti?


my dream bedroom for my daughter . Hehe. Dream daughter for sure.





No comments:

Post a Comment