Pages

Sunday, 17 November 2013

Bongok, Poyo Itu Aku

# Minta advice dari some old friend tapi betulla apa yang dia bagitahu tu. Aku nie bongok. Aku ni poyo. Aku nie lambat matang.

# Tapi seriously aku macam tu? Ke aku bajet aku nie bagus selama nie? Hurm... T.T

# Ya Allah, pimpinlah daku.

# Dia? Remain silent. Takpelah. Kalau dia yang pergi, aku redha. Aku pasrah. Jangan sampai suatu hari nanti. Aku yang pergi.

# Bilalah drama cinta luka *chewaah aku nie nak habis? Aku pun dah tak larat la. Semua cakap sabar, nie dugaan.. Biasala. Baru kenal. Tapi problem is dugaan nie dia yang buat. Apa motif dia? Wallahualam.

# Tak matang, buat apa-apa keputusan tak fikir. Bongok. Poyo. Itulah aku. 

# Thanks Kawan. Aku dengar nasihat kau. Aku dah tak kuat macam dulu tapi aku cuba jadi kuat semula macam dulu.

 dunia ini semakin hancur, itu yang aku nampak.

No comments:

Post a Comment