Pages

Tuesday, 24 December 2013

Rangkuman 2013 [ Penutup ]

Assalamualaikum. Akhirnya,kita dah sampai ke penghujung untuk entri Rangkuman 2013 aku kali nie. Seperti yang dijanjikan,aku akan bercerita tentang aktiviti-aktiviti 2013 aku:

  •  XPDC TRANS TITIWANGSA FULL VERSION + BERHID WITH KeReX
  •  BEREMBUN MOUNT CHALLENGE 2013 WITH S.O.S
  •  BERKELAH WATERFALLS WITH POLI KOTA MELAKA
  •  TEVA KENABOI ADVENTURE RACE
  •  GUNUNG DATUK WITH FRIENDS
  •  SIRKIT NOGORI TAMPIN WITH S.O.S
  •  XPDC KEMBARA MERDEKA SMK MERAPOH DI GUNUNG TAHAN
  •  CUCI DAN DAKI BROGA
  •  GUNUNG DATUK DENGAN KAK VEENO
  •  ECO RUN UTeM
  •  GUNUNG DATUK WITH KeReX JUNIOR
  •  LANGKAWI INTERNATIONAL EXTREME CHALLENGE
  •   ROFEST GATHERING WITH S.O.S

Alhamdulillah. Selamat sudah aku lalui semua aktiviti-aktiviti ini. Masa mula-mula awal sem 5 nie aku cakap taknak sibuk-sibuk dah. Tapi kau tengok laaaa. Aku memang suka hidup sibuk. Sebab semua benda yang aku buat nie benda yang aku suka. ;) tapi jujur, sem nie paling tak puas. Mungkin kurang masuk hutan, maksud aku trip lama-lama. insyaAllah 2014 akan jadi seperti tahun 2012. Harapan akulah.

Sampai disini sahaja 2013, aku takkan jumpa kau dah. Semua kenangan 2013 adalah pengajaran terbaik untuk aku. Semoga 2014 dan tahun-tahun seterusnya aku diberi umur yang panjang dan dimurahkan rezeki. Semoga aku lebih baik dari semalam. Amin. Jumpa korang tahun 2014. Tata!

No comments:

Post a Comment