Pages

Sunday, 5 January 2014

Cita-cita ?

Assalamualaikum. Dah hari ke 5 tahun baru 2014, so far 2014 okay. Cik Kosong lalui dengan penuh tenang dan kesabaran. Peperiksaan akhir tinggal 1 paper sahaja lagi. Fuhhh~ Sem nie agak teruk. Or memang teruk actually!! Aku risau sangat-sangat dengan pointer aku. Aku taknak repeat tahun . Nauzubillah. Aminn.
Kejuruteraan Elektronik Industri.
Jarang kan aku bercerita pasal kursus yang aku ambik nie. Sebabnya aku malas~ Eh bukan, sebab banyak sangat nak bercerita kan. Aku kan suka membebel sorang-sorang. Basically, aku bakal graduan lepasan ijazah muda dalam bidang Kejuruteraan. An engineer to be la kononnya. 

budak nie ha, bakal engineer tu~

Tapi sejujurnya aku takde pun cita-cita tu, SEKARANG. Sebab? Makin lama pointer makin teruk. Dah tu kau kena lah belajar kuat sikit kan? T.T Hee~ Wallhualam. Mungkin sebab aku banyak sangat dosa nie. Ya Allah, semoga aku terus diberi kekuatan untuk terus kuat.
Dah, sampai sini dulu. Aku nak post pasal GIGITAN PENYENGAT sebenarnya tapi dah melalut sampai kesini. Ngee2~ Tunggu nantilah aku buat tajuk tu besar-besar. Sayonara~

No comments:

Post a Comment