Pages

Tuesday, 14 January 2014

Happy Sem Break 2013/2014

Assalamualaikum. Pejam celik pejam celik dah cuti sem dah pun. Oh, cepatnya masa berlalu. Sedar sedar aku dah tahun 3 dah oi kat UTeM nie.
Baru je habis cuti. Uwaa. Cuti sem aku kali nie 4 hari. Terbaik! Takpelah, aku join program GLAD exactly. Tak rugilah aku korbankan cuti nie. Untuk kebaikan aku juga. Tambah soft skill. Kalau nak dibandingkan dengan pointer, aku nie memang jauh tertinggal.
Alahai Cik Kosong. So, sekarang tak stress-stress belajar tapi stress nak cari kerja part time, stress nak buat resume untuk buat praktikal nanti. Urghhh! Wa nak praktikal dah bro~ Macam novel-novel je kan. Pergi praktikal lepas tu jumpa suami dekat tempat praktikal. Cewwahh. Bab berangan serah dekat aku.

So, sekarang? Aku kena accomplished benda-benda nie. Part time is WAJIB sebab aku nak jalan-jalan. Takkan nak harap duit PAMA aku. Dorang pun kesian, kena tanggung adik-adik aku. Abah dah beruban dah dekat janggut dia. Balik semalam masa tengok muka abah, 'waaa,abah dah tua.' Pandang muka mak,'muka mak licin tapi dah berkedut sikit' 

Nak nanges. T.T Aku nak bawa dorang pergi umrah lepas aku grad nanti. InsyaAllah. So, aku kena kerja keras kumpul duit. Amin...


2012, abah tak simpan janggut. sekarang 2014 dah.

No comments:

Post a Comment