Pages

Sunday, 5 January 2014

Kenapa aku buat blog?

Soalan cepumas. Sebenarnya ade 2 dah blog yang aku terpaksa tinggalkan. Sebab lupa email blog-blog tu. Haha. Cik Kosong nyanyuk. So, the latest blog nie la. Dah 1 tahun lebih dah. 

Kenapa buat blog? Blog aku takde info-info terkini pun. Har har har. Sebab aku rajin mengarut. Nak berceloteh dekat facebook mesti ramai akan annoy. SO, blog je la. Lagipun tak ramai yang tahu blog aku nie. Dah, aku pun malas blogwalking bagai tu. Maybe one day kot, tapi sekarang tak rajin sangat.

Blogger boleh dapat income tambahan dengan blogging. Kalau perasanlah nuffnang, dan sebagainya. Sekarang aku tak nampak lagi apa function nuffnang tu . Kihkihkih. Sebab kau tak rajin blogwalking, so ramai tak tahu blog kau, so follower kau tak ramai, so so so on... Bla bla bla bla..

Basically, blog nie my online diari. Yelah,nanti dah beranak pinak ley ar aku baca semula. Mesti aku ketawa sorang-sorang. Kenapa tak tulis dalam buku je? Huh!! Kenangan pahit. Diari aku since aku darjah 5 dah kena makan anai-anai. so, 2012 aku buat online diary nie ha. Kalau anai-anai berani makan jugak, aku kompem speechless dah....

Dah, jumpa di entri esok. 

cinta? idk

No comments:

Post a Comment