Pages

Sunday, 16 March 2014

Aku rindu Tahan


Aku pun pelik kenapa aku rindu sangat Tahan. Pelik. Bukan sebab sesiapa tapi keindahan Tahan tu sendiri. Subhanallah. Perasaan tu pelik sangat. Walaupun 2 kali dah pergi tapi seakan Tahan tu sentiasa menarik perhatian aku. Wallahualam. Aku tak banyak naik gunung tapi setakat nie Tahan paling menarik perhatian aku. Banjaran Titiwangsa pun tak mampu tarik aku macam Tahan. 

Tahanlah tempat jatuh naik aku. Aku harap aku takkan dipisahkan dengan Tahan. Semoga Allah sentiasa menjaga Tahan. Jangan bagi sesiapa usik. Biarlah sang musafir sahaja yang mencintai alam kuasa Allah datang lihat dan rasa sendiri apa yang aku rasa.

Perasaan aku sebak sekarang. Tak tahu kenapa. Rindu dan sedih sama-sama datang.

Cuba lihat gambar nie sambil dengar lagu nie [ Tahan ]

Allahuakbar. :(

p/s : ada sesiapa yang pernah rasa apa yang aku rasa?

No comments:

Post a Comment