Pages

Thursday, 13 March 2014

Buang jauh-jauh

26 Januari 2012 - Kenal. Ok. Tak hensem pun. Aku taknak kat kau.
03 March 2012 - Ajak tunang. Wooah! Cepatnya? Tanya abah. of course CANNOT!! Bye.

05 Jun 2013 - Kau datang balik. Ajak tunang jugak. Aku fikir-fkir.
13 Oktober 2013 - Tunang. Tapi tak seindah aku bayang. Aku terlalu muda. Tak matang! Semua opposed.
13 November 2013 - Putus. Semoga masing-masing bahagia.

15 March 2014 - Masih menangis. Masih terasa. Bukan dengan kau. Aku berjaya lupakan kau. Walaupun roh aku hampir setiap malam akan pergi mengintai kau. Tapi aku kuat. :) Dan ada orang yang lebih sayang aku dari kau sayang aku.

Tetiba member rapat tepon nangis-nangis cakap lelaki yang dia tunggu selama 7 tahun cakap nak kahwin dah. See. Sesedih aku lagi sedih orang lain. allahuakbar. Allah itu Maha Adil.

cinta nie boleh buat orang gila. Tapi percayalah, semuanya akan kembali kepada Allah. Allah Pencinta Abadi. Semoga kami berdua tabah.



No comments:

Post a Comment