Pages

Monday, 14 April 2014

Ku tinggalkan cinta di Rinjani

Assalamualaikum. Rasanya sebulan sudah tak menjenguk Mucuk kesayangan nie. Muah-muah. I miss you, dear. Huh! Cium screen komputer. FOREVER ALONE tahap gaban. :3

Baiklah. Sebenar-benarnya, lama senyap nie sebab baru sahaja pulang dari Indonesia. Yeay! Hajat nak buat passport dah termakbul. Nak merasa naik kapal terbang tercapai. Alhamdulillah. Hasil penat lelah, peluh menitis, hasil ikat perut. Hasil turun berat dari 50 kg sekarang jadi 48 kg kerana mencatu duit harian. Berbaloi-baloi. 

Hampir satu minggu dekat negara seberang tu. 5 hari di Lombok, 1 hari di Bali dan 1 hari lagi baki hari dalam kapal terbang. Pergi dengan Air Asia. Balik dengan Malindo Air ( sensorang je). 

Banyak nak cerita nie. So, aku akan cerita part by part lah yer.


 Layan video-video nie dulu lah yer. Kasi warm up. Enjoy. Tunggu next entri ok bebeh.


Khas dari KeReX. The one and only. Congrates semua.

dan lagi satu. 



Terbakar tak agak-agak? Mesti tak sabar nie kan nak tahu cerita seterusnya. Jeng-jeng-jeng.
Akan bersambung........

No comments:

Post a Comment