Pages

Saturday, 21 June 2014

SEM 2 TAHUN 3 IJAZAH SARJANA MUDA ELEKTRONIK INDUSTRI SESI 2011/2012

 Alhamdulillah, syukur. Selesai sudah peperiksaan akhir Sem 2 2014. Sem nie adalah sem ke 6 bagi aku, tinggal lagi 2 sem sahaja. Untuk sem nie, 
berikut adalah subjek yang aku ambik :

1) Teknologi & Aplikasi Media ( Multimedia Tech. & Apps)
2) Kawalan Industri (Indutrial Control)
3) Sistem Kejuruteraan Embedded ( Embedded System Engineering)
4) Statistik (Statistics)
5) Elektromagnetik (EMT)
6) Koko - First Aid
7) Industrial Electronic  Lab 2

Segalanya sudah tamat untuk sem nie. Setelah berjuta kesusahan yang dialami pelajar kejuruteraan ni, syukur sudah tiba ke penghujung. Makanya, tunggu sahaja keputusan. Harap-harap aku LULUS. Tak dapat anugerah dekan pun takpelah, janji lepas. Tawakal kepada Allah dan terus berdoa. Usaha dah kan?

memang macam nie aku before exam.

Seterusnya . Untuk 1hari setengah nie, masa untuk merehatkan badan dan lain-lain. :)


Tapi seterusnya LATIHAN INDUSTRI la pulak!! Jujur macam belum bersedia untuk merasai pengalaman menjalani praktikal kali nie. Walaupun aku pernah bekerja di merata tempat tapi kali nie, memang sangat-sangat berbeza. Isnin nie 23/6/2014 dah mula daftar. Semoga baik-baik sahaja. 

Sekian sahaja coretan Cik Kosong kali nie. Adios. Wasalam.




No comments:

Post a Comment