Pages

Monday, 7 July 2014

AKB48

Baru habis layan anime AKB0048. Best giler! Bagi 10 bintang! Haha. Anime Jepun sentiasa terbaik. Waktu sedih je memang cari kartun Jepun. Sebab apa? Kata-kata semangat. No wonder mereka cepat membangun selepas kena serang dengan Amerika suatu masa dulu.

Sebab kata-kata mereka, sentiasa memberi semangat. 

Masa layan citer nie, aku terfikir, siapalah yang jadi Seiyuu (SUARA-SUARA) kartun nie. Maka, aku google, keluar AKB48 nie. Memang 2 hari nie usyar dorang je. Superb! Muzik Jepun tak pernah menghampakan aku. Mereka penyanyi. Dan mereka kumpulan yang lebih dari 48 orang. AKB48, HKT48, NMB48, SKE48. Semua bawah naungan yang sama. Aku tahu takat nie je. Haha.

Dalam ramai-ramai, memang tertarik dengan seorang gadis nie. Acchan!  :) Kalau tengok anime AKB0048 nie korang akan tahu kenapa dia istimewa. Sebab dalam AKB48, mmg dia gadis yang istimewa. 

Menjadi ketua kepada AKB48 diusia 14 tahun. Tekanan untuk  budak masa umur nie, memang sangat tinggi. Tapi dia memang sangat tabah. Sekarang umur dia dah 23 tahun, lebih kurang umur aku.   sumber google.

Dan lagu-lagu mereka sentiasa memberi semangat.


dan banyak lagi.



No comments:

Post a Comment