Pages

Sunday, 17 August 2014

Sunday Sunset

Yeay! Dapat pergi Bukit Beruang. Haha. Tetiba hari nie rajin pergi naik kan. Aku nak test power lah. Malam tadi area bahu dan dada kiri nie sakit sangat sampai keluar air mata tahan sakit. Doktor bagi ubat tahan sakit. Taknak makan! Takut! Ada mak kawan usus pecah sebab makan ubat tahan sakit. Haaa, saper tak takut???

So, siang tadi macam sihat sikit. Pagi-pagi siap  kemas satu rumah. Petang bosan, so pergilah panjat sini. So far so good. Jangan tengah malam nanti aku menangis lagi. T.T *macam budak kecik kuat menangis. Tapi sakit woiiii. 

Buat 3 pusingan. Tapi time turun lutut kanan macam pedih sikit. Sikit je. Normal la, dah lama aku tak pergi sini. 


Alhamdulillah. Dapat keluarkan peluh walau sedikit. Puas.

chinese ramai beriadah petang-petang. 

bekas terbakar dulu

teruk kan?

aku nampak tupai warna coklat kuning. comey!

subhanallah

tupai tu xnak pandang aku

terbakar


1 monkey cross the road

2 monkey come next

1 monkey is termenung

1 monkey  di atas

uncle nie x pakai sliper. saiko aku. haha. teman berborak.

sunset kota Melaka

aku wonder dulu Bukit Beruang nie ke tempat tengok musuh datang?

Malacca City

burnt

sunset

rumah bertambah

pewaiii

kuasa Allah

bawak motor sambil snap. tak tahan lawa dia




No comments:

Post a Comment