Pages

Tuesday, 3 March 2015

Bowling bersama gadis-gadis BENE

Selasa 3.00 p.m 3.3.2015

Maka berkumpullah gadis-gadis BENE 2015 di Pusat Bowling MITC, Melaka.

Saja sama-sama mengisi masa petang yang senggang kan, lagi-lagi baru dapat PTPTN.

Haha. 

Untuk pengetahuan semua, harga bermain dari 3-5 petang weekdays sini murah. 30 kali balingan pin, RM12.50 je kalau tak silap hari tu.

30 kali tu penat sangat.. main lah 2 jam kau non-stop kat situ.

Bonding time. Mentang-mentang dah nak habis kan.

semoga aku berjaya grad tahun ni, amin...

check it out~

tempat berbowling

team sebelah lawan sebelah. nampak tak nama aku? ALIA

ini AS, orang jawa...



Mas dengan As borak pasal apa entah



caption ' Visit melaka means visit Malaysia' ok, dah visit semua tempat. >.<

first round. aku bukan pandai main bowling ok!

second round, ada peningkatan. i am a slow learner

depa kalau selpie nombor satu

haaaa..


haha.. asal boleh la..

last round, boleh la.. boleh la.. alia ada peningkatan.


p/s ; sem ni sem dekat kawan-kawan coursemate je nampaknya. mana gambar geng-geng gunung? hurm, jarang jumpa dorang. jumpa makan pun tak selfie. *Rindu gunung? Entah. Mungkin TAK.

No comments:

Post a Comment