Pages

Thursday, 21 May 2015

Saat aku memandang ke langit

Naik motor kapcai abah pergi daftar masuk sekolah. 1 minggu lambat dah dari orang lain. 20 min jugak dari rumah.
Sampai sekolah, abah cerita, ni sekolah lama dia. Blok A asrama dia.
Jumpa pengetua, mula-mula dia nak masukkan aku dalam kelas 4T1 sebab katanya kelas Sains dah penuh. Tapi aku nak juga masuk kelas Sains sebab adalah perkara personal. (Haahha. Jujur tak tahu masa ni PPS akan ditubuhkan)
So, pergilah kelas 4 Sains. Sendat! Padat! Nak dekat 50 orang 1 kelas! (giler ramaiii).
Tapi 2 3 hari lepas tu dah berkurang, (ada pergi sekolah teknik, ada masuk kelas lain. Dan sebab PPS jgk).
Dan masuk asrama. Krik krik. Tingkatan 1 seminggu je bertahan, Tingkatan 2 tak duduk asrama. Tingkatan 3, 6 bulan .
Krik krik krik. Tapi akhirnya 2 tahun jgk bertahan.


























pssttt : aku masih ada ini sweater. haha.. dah 6 tahun dan size masih sama








aku rindu...

No comments:

Post a Comment